Google otsingureklaam -
Spetsiaalselt väikeettevõtjale

Sul on koduleht olemas? Või plaanid teha?

Ükskõik kui hea see leht ka poleks – olgu see siis tipptasemel müügimasin nagu mina teen või lihtne infoleht – sellest pole kasu, kui keegi seal ei käi.

See on nagu Circle K keset tühja kõrbe – kohvi on, kliente pole.

Sa võid loota, et äkki keegi komistab su lehe otsa või et SEO (see tasuta Google’is nähtav olemine) hakkab kohe maagiliselt tööle.

Ära looda. SEO võtab aega – kuid, vahel aastaid. 

Kui sa tahad kohe tulemusi – kliente, kes aktiivselt otsivad just seda, mida sa pakud – siis on sul vaja Google Ads otsingureklaami.

Mis see Google Ads üldse on?

Lihtsalt öeldes: sa maksad Google’ile, et su koduleht ilmuks otsingutulemuste tippu just siis, kui keegi otsib sinu teenuse või tootega seotud märksõnu.

Näiteks, kui keegi guugeldab “koristusteenus Tallinnas” ja sina pakud seda, siis sinu reklaam on seal esimesena näha.

See on nagu ostaksid endale koha kaubanduskeskuse peauksel, mitte ei loodaks, et keegi sind tagumisest nurgast üles leiab.

Miks see on parem kui lootmine või
Facebooki reklaam?

Aga enamik teeb seda valesti (ja põletab raha)

Google Ads võib olla ülikasumlik… või see võib olla nagu raha auku loopimine. Enamik ettevõtjaid teeb ühte neist vigadest:

Kuidas mina Google Adsi teen?
(oma äri ja teiste jaoks)

Ma ei ole lihtsalt “reklaamihaldur”. Ma olen strateeg, kes keskendub sinu äri tulemustele, mitte lihtsalt klikkidele ja näitamistele. Ma olen selle tee ise läbi käinud.

Minu lähenemine põhineb reaalsetel kogemustel ja tulemustel:

Aga siin on konks: see on koostöö.

Kuigi sa maksad mulle, et ma selle pulli sinu eest ära teeksin, siis ma vajan sinu sisendit. Ma tahan teada sinu ärist, sinu klientidest, sinu eesmärkidest. 

See tähendab, et sul endal peab olema tahtmine ja motivatsioon panustada, vastata mu küsimustele ja olla valmis katsetama. 

Kui sul seda sisemist põlemist pole ja loodad lihtsalt, et ma teen mingit maagiat ilma sinu osaluseta, siis ma pole sulle õige partner. 

Ma aitan sul võita, aga ma ei saa sinu eest võidelda.

Kas oled valmis lõpetama lootmise ja hakkama saama päris tulemusi?

Kui tahad, et su kodulehele jõuaksid kliendid, kes on juba valmis sinult ostma, siis Google Ads on sinu parim tööriist. Aga tee seda õigesti, kellegagi, kes teab, mida ta teeb, sest ta on seda ise teinud ja mõistab, et reklaam ja koduleht peavad koos töötama.

Räägime läbi, kuidas me saame Google Adsi sinu äri kasuks tööle panna.