kodulehe tegemine netikodu
Georg-Marttin Toim pilt

Georg-Marttin Toim

+372 5627 2798
georg@netikodu.ee

Digiagentuur, mis ei vea alt

Tulemustele orienteeritud Google
AdWordsi otsingureklaam

210

Kodulehte ja projekti
mis on ärilist kasu toonud

75%

Töid tuleb
läbi soovituste

2h

Keskmine päringule
vastamise aeg

55%

Meie klientide kodulehtedest on
majutatud Netikodu serveris

Google AdWords
otsingureklaami seadistamine

Kuni 20 märksõna, mille meile edastate omal valikul;

Märksõnade koondamine 3-5 märksõnagruppi;

Kampaania seadistamine ja vajadusel sihtgrupi loomine – teostame koostöös Teiega valiku, kellele reklaame suunata (vanus, sugu, asukoht, keel jpm);

Kampaaniasõnumite loomine – valmistame ahvatlevad sõnumid mis kutsuksid inimest just Teie kodulehte külastama;

ADS reklaamide seadistamine – seome valitud märksõnad reklaamsõnumitega. Enamasti luuakse iga märksõnagrupi kohta 3-5 erinevat reklaamsõnumit, valides järgnevate kuude jooksul paremini toimivad välja.

Igakuine sõnade optimeerimine – eemaldame märksõnad, mis ei toimi ja tegeleme märksõnade jaoks parima klikimäära saavutamisega;

Igakuine reklaamsõnumite optimeerimine – eemaldame kehvemini toimivad reklaamsõnumid ja asendame need potentsiaalselt paremini toimivate sõnumitega;

Mitte töötavate sõnade tööle aitamine või eemaldamine – kui märksõnal on madal klikimäär on võimalik see kampaaniast eemaldada. Kui see konkreetne märksõna on väga oluline toote/teenuse jaoks, püüame selle klikimäära tõsta.

Jooksev suhtlus Teiega, kui tekib olulisi küsimusi;

Reklaamid ühes keeles ja ühes riigis.

hammas ee Kodulehe tegemine + broneerimissüsteem + SEO + Google AdWords
Hammas lehe tulemus

Kelleni reklaam jõuab?

Kuidas toimub hinnastamine?

Reklaamiplatvormi Google Ads Search Network (otsinguvõrgustik) kasutamine on tasuta, maksate alles siis kui kasutaja klikkib Sinu ettevõte reklaamile (pay-per-click ehk PPC).

Miks valida Google AdWords?

Suurim eelis teiste reklaamikanalite ees on, et maksad ainult reaalsete klikkide eest. Ehk iga kulutatud sent tähendab seda, et inimene on Sinu reklaami näinud, selle peal klikkinud ja seeläbi reaalselt ka Sinu kodulehele sattunud

Miks valida Netikodu sinu otsingureklaame läbi viima?

Netikodu meeskonna kogemus otsingureklaamis on märkimisväärne. oleme nelja aasta jooksul aidanud üle sajal Eesti ettevõtetel müüki suurendada. Oleme viinud läbi kampaaniaid nii Eestis kui ka Lätis, Noras ja Leedus. 

Meie abiga on Eesti ettevõtted saanud kohalikke kliente jõudnud välismaiste tarbijateni.

Eestis on meil on olnud suur au teha koostööd Eesti suurima liuguste ja garderoobisüsteemide müüja Liuglevuks OÜ-ga, tegime neile kodulehe ja erakordselt edukaks osutunud Google Adwordsi kampaania, mis toob neile põhikliendi.

“Meil on olnud suur rõõm teha koostööd Eesti suurima liuguste ja garderoobisüsteemide müüja Liuglev Uks OÜ-ga, tegime neile kodulehe ja erakordselt edukaks osutunud Google Adwordsi kampaania, mis toob neile tänase päevani põhikliendi.”

liuglevuks.ee kodulehe tegemine + Google AdWords + SEO
Liugleva uks tulemus

Mida meie pakume?

Netikodu loob ja haldab Google Ads’i reklaamikampaaniaid. Valime Sinu toote/teenuse põhjal välja asjakohased märksõnad, mida inimesed otsingute tegemisel kasutavad ning loome ja haldame Google Ads’i reklaamikampaaniad, koos lisaväärtust pakkuvate reklaamilaienditega. 

Oskuslikult üles ehitatud otsingukampaania võimaldab katta kasutaja ostuteekonna esialgsest huvist kuni toote/teenuse kordusostuni.

Teenuse etapid:

  • Pakume Sulle analüüsi ja eesmärgist lähtuva lahenduse väljatöötamist
  • Kaardistame klienditeekonna, analüüsime märksõnu, seame mõõdikud, loome reklaamtekstid ning pakume kampaaniate haldust ja masinõppel baseeruvat optimeerimist Google reklaami spetsialistide poolt
  • Interaktiivsed raportid lähtuvalt Sinu kampaania eesmärkidest

Millist kasu saab sellest sinu ettevõte:

Kuna otsingureklaamide puhul on initsiatiiv kasutaja käes, sest tema otsis toodet/teenust, millega Sina oma firmat reklaamid, on Google Ads-i kaudu tulnud külastused ja päringud üldiselt kvaliteetsed (ehk reaalselt viivad kuhugi) ja reklaamide tasuvus kõrge.

Digimaailmas on hea see, et pea kõik on jälgitav ja mõõdetav. Nii ka Google Ads-i puhul.

Kui see veel ühendada ka Google Analyticsiga, saab reklaamija hindamatut infot selle kohta, mida kasutajad tema kodulehel teevad (või tegemata jätavad), millised märksõnad töötavad tulemuslikumalt, millised reklaamtekstid annavad kasutajatele õige impulsi ning veel palju muudki. Sellise kulda väärt info põhjal on väga hea parendada nii Google Ads-i kampaania toimivust kui ka teisi reklaamikanaleid ja kodulehekülge ennastki.

SEO on küll väga oluline ja kasulik, kuid Google Ads on kiirem ja paindlikum. Lisaks veel asjaolu, et orgaanilisel otsingul on otsingumootori leheküljel 10 positsiooni ja Google Ads-il kuni 7, kusjuures neist kuni 4 positsiooni on orgaanilise otsingu ees või nende kohal. See tähendab, et kui pikaldase toimega SEO-ga võib saada esilehel 10 tulemuse hulka, siis Google Ads reklaamid on neist ikkagi eespool, kusjuures neid reklaame hakatakse näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.

Lisaks saab Google Adsi puhul kasutada mitut erinevat reklaami, mida vaheldumisi näidatakse ning vajadusel neid kiiresti muuta. Kui reklaamidele lisada veel ka reklaamilaiendid, saab reklaamiga juba päris palju atraktiivset ja olulist infot edastada.

Google Ads-iga saab üsna kiiresti väga häid tulemusi saavutada. Kuigi kampaania optimeerimine parimate tulemuste saavutamiseks võib pisut aega võtta, hakatakse Su reklaame näitama peaaegu kohe pärast kampaania käivitamist.

Kui oled valinud õiged märksõnad ja need õigesti sihtinud, peaksid ka Su kliendid kodulehele saabuma hakkama.

Märkimist väärib ka asjaolu, et Google Ads on paindlik. Kui sihtimises ei toimi midagi hästi või päris nii nagu lootsid, saab kampaanias alati muudatusi teha ja oma strateegiat muuta. Sama oluline on ka see, et Adsi-ga saab testida erinevaid reklaamtekste, leidmaks kasutajatele mõjuvaim ja sobivaim sõnum. Need võimalused traditsiooniliste reklaamikanalite puhul tavaliselt puuduvad.

 

Miinus on muidugi see, et kui külastusi ei saa, ei saa tõenäoliselt ka kliente, kuid vähemalt ei maksa ka niisama reklaami näitamise eest.

 

Kui Sul pole võimalik suure eelarvega reklaamida, siis Google Adsiga saad reklaami teha ka väikese eelarvega ja tulevikus vastavalt võimalustele kasvada. Maksad ju ikkagi külastuste eest ja seda annab lihtsalt reguleerida valides vähem ja/või soodsamaid märksõnu.

Muidugi peab alati arvestama ka konkurentsiga, mille tõttu on konkurentsitihedate valdkondade reklaamimisel paratamatult vaja suuremat eelarvet kui väikese konkurentsiga valdkondade puhul.

Google AdWords on kõige kiirem ja soodsam viis tuua lehele ostuhuviga kliente

liuglevuks.ee kodulehe tegemine + Google AdWords + SEO
Kodulehe tegemine
ja haldus
Turunduslikult läbimõeldud
kodulehed, ja süsteemid
turundusliku epoe tegemine pilt
E-poe tegemine
ja haldus
Turunduslikult läbimõeldud
e-poed, ja maandumiselehed.
sotsiaalmeedia-reklaam-ja-haldus-netikodu-pisipilt

Facebooki reklaam
ja haldus

Ole nähtav Facebookis ja Instagramis.
Loome ja haldame reklaame.